قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از وبسایت و خدمات آن

استفاده شما از وب سايت مشاوره آنلاین به معنای پذیرش کامل شرايط زیر مي باشد:

1- در موارد خدمات مشاوره آنلاین، ما تمام سعی خود را برای برقراری ارتباط اینترنتی با کیفیت مناسب در زمان مشخص شده به کار می بندیم. در صورت عدم امکان ارتباط اینترنتی و  انجام مشاوره آنلاین به طور مناسب به دلایل مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری از سمت کاربر مسؤولیت آن با وبسایت مشاوره آنلاین همراه سلامت نمی باشد اما در صورت هرگونه مشکل از سمت وبسایت مشاوره آنلاین یا اختلالات اینترنتی پیش بینی نشده، مبلغ پرداخت شده عودت داده شده یا مشاوره در زمان مناسب دیگری انجام خواهد شد.

 

2- بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کاربر برای برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس جهت مشاوره آنلاین به عهده شخص کاربر می باشد که لینک امکانات مورد نیاز در بخش ثبت نام قرار داده شده است. کاربر تأیید می نماید که در صورت عدم برخورداری از امکانات حداقلی نرم افزار، سخت افزار و قابلیت ارتباط اینترنتی جهت ثبت نام مشاوره آنلاین اقدام ننماید. در غیر این صورت به دلیل استفاده از بازه زمانی مشاوره آنلاین و عدم امکان فوری اختصاص آن زمان به بیمار دیگر مبلغ پرداخت شده قابل عودت نمی باشد.


4-  كاربران باید هنگام ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ها، اطلاعات را صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، اطلاعات پزشکی شما به درستی بررسی نمی گردد و عواقب هرگونه درمان نادرست بر عهده شخص کاربر خواهد بود.

 

5- با توجه به قوانین فعلی سیستمهای تله مدیسین (پزشکی از راه دور) در ایران، امکان تجویز دارو از این طریق ممکن نمی باشد. بنابراین هرگونه تجویز دارو باید از طریق مراجعه حضوری به پزشک انجام گیرد. این وبسایت جهت مشاوره به صورت ویدئوکنفرانس و ارائه توصیه های درمانی، مشاوره ای یا نظارت بر انجام صحیح حرکات تمرینی درمانی می باشد.

 

6- برخی بیماریها یا مشکلات به گونه ای هستند که حتماً نیاز به معاینه مستقیم در مطب پزشک دارند. در صورتی که قبل یا در هنگام مشاوره آنلاین، پزشک تشخیص دهد که مشکل شما نیاز به معاینه حضوری دارد و مشاوره آنلاین در این زمینه کمکی نمی کند، مشاوره آنلاین کنسل تلقی شده و از شما درخواست می شود جهت معاینه حضوری به آن پزشک یا پزشک دیگر مورد نظر خود مراجعه فرمایید. بدیهی است در این صورت وجه واریز شده به طور کامل عودت داده خواهد شد. 

 

7- شما به وبسايت مشاوره آنلاین همراه سلامت اطمينان می دهيد که از اين سايت برای رسيدن به مقاصدی که بر خلاف قوانين موضوعه جمهوری اسلامی ایران يا شرايط استفاده از این وبسايت می باشد استفاده نخواهيد کرد. شما از این سايت به گونه ای استفاده نخواهيد کرد که باعث آسيب، از کار انداختن يا معيوب ساختن وب سايت شود. همچنين شما مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به اطلاعات وب سایت یا کاربران دیگر وب سایت، محتويات يا ورودي هايی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته يا از طريق صفحات سايت ارائه نشده اند نيستيد.

8- سايت مشاوره آنلاین همراه سلامت ممکن است دارای لينک هايی به سايت های ديگر باشد. اين سايت ها تحت کنترل ما نيستند و وبسايت مشاوره آنلاین همراه سلامت هيچ مسووليتی در قبال محتويات اين سايتها شامل (و نه محدود به) لينک های ديگری که ممکن است در اين سايت ها باشد ندارد. این وبسايت اين لينک ها را مرتبط با فعالیت خود تشخیص داده و آنها را برای استفاده شما فراهم کرده است و وجود هر يک از اين لينک ها به معنی تائيد يا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نيست.

9-  وبسايت مشاوره آنلاین همراه سلامت هيچ گونه مسووليتي را در رابطه با عدم کارکرد صحیح صفحات وب سايت خود نمي پذيرد. سروﻳس های سايت «آنگونه که هست» ارائه می شود و این مرکز مسؤوليت تأخير يا عدم کارکرد سايت را که می تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات كامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.

10-  وبسايت مشاوره آنلاین همراه سلامت دارای سرويس پیشنهادات و انتقادات می باشد که برای تسهيل ارتباط شما با مسؤولین این وبسایت در نظر گرفته شده اند. شما توافق می کنيد که از اين سرويسها فقط برای ثبت، ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده کنيد که مناسب و مرتبط بافعالیت های این وب سایت باشند.


11- شرايط استفاده از خدمات این وبسایت ممکن است به روزرسانی شود. شما توافق می کنيد که استفاده مستمر شما از این وب سايت به معنی پذيرش هرگونه تغيیر می باشد. در صورتی که شرايط استفاده از سرويس ها دستخوش تغيیرات عمده شود خبر مربوط به آن در صفحه اصلی وب سايت به اطلاع شما خواهد رسید.

12-  اين توافق نامه تحت قوانين جاری کشور ايران مقرر می گردد و به معنی توافق کامل کاربر با شرايط استفاده از وب سايت مشاوره آنلاین همراه سلامت خواهد بود و جايگزين کليه توافقات قبلی يا جاری محسوب می شود.

13-  کليه محتويات وبسایت مشاوره آنلاین همراه سلامت شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به شرکت فن آوری پزشکی همراه سلامت ایرانیان می باشد.


قوانین و مقررات

قوانین، مشاوره آنلاین، ویدئوکنفرانس، ویزیت آنلاین، بهترین پزشکان، همراه سلامت

ویزیت آنلاین | مشاوره آنلاین | متخصص آنلاین | پزشک آنلاین